onsdag 22. desember 2010

Jeg er valgt!

Rogaland FpU har avholdt årsmøte og sannelig sannelig hør:

Jeg er valgt til 1. nestformann (pol.nest) i Rogaland FpU.
Gleder meg til å jobbe med resten av styret frem mot valget. Selv har jeg ett mål om å gjøre Rogaland FpU mer bevisst på sin ideologi. Liberalismen.

Årsmøtet behandlet en resolusjon jeg laget angående narkotikapolitikk som dessverre falt. Resolusjonen var radikal i så måte, og kanskje hadde jeg ikke tatt med nok fakta og eksempler for å overbevise de siste delegatene for å stemme for. Ved neste krossvei, etter god ideologisk skolering håper jeg årsmøtet bare trenger å føle på sin liberale ryggmargsrefleks når de stemmer.

1 kommentar:

simonfur sa...

No er det jo et parti som faktisk står for legalisering, humanisering og har forstått falliten med norsk narkotikapolitikk, og det er Unge Venstre ;)

Men, å prøve å få flere andre med er nødvendig for å snu den helt elendige politikken på dette området ;)