lørdag 10. oktober 2009

Nye muligheter

Valget er over for lenge siden og omtrent samtidig gikk bloggen min inn i en midlertidig koma. Når trainee-perioden var over gikk livet over i å finne en ny jobb. Jeg hadde håpet valget i sin helhet hadde gått bedre for FrP og ikke minst de andre borgerlige partiene.
Realitetene er nå likevel at vi har 4 røde år fremfor oss og jeg må finne på noe annet å gjøre. Samtidig går snart leiekontrakten ut for oss her i leiligheten pga. litt for mye festing fra enkelte.

Jeg ser derfor muligheter fremfor hindringer.
Jeg har ingenting som binder meg til Oslo, verken jobb eller leilighet. Det er derfor stor mulighet for at jeg flytter tilbake til Rogaland. Det vil være å komme tilbake til kjente omgivelser, venner, familie, politiske venner og konkurrenter.

Vi får se, men det er meget mulig at jeg kommer til å ta opp "kampen" om et solid verv i Rogaland FpU.

Ingen kommentarer: