torsdag 20. august 2009

Ny Minerva-post, pluss de gamle!

Det er veldig gøy med blogging og skriving.
Men...

Det er faktisk mer gøy å skrive til andre nettsteder, aviser osv!!!
Jeg fikk en ny post inn hos Minerva idag, og derfor slenger jeg like greit ut hele minervalisten min! (så langt)

Slipp politikken fri
Dagens valgsystem gjør at stortingsrepresentanter blir representanter for et parti og ikke for sine velgere.

Fyllefester, Aya Napa, familie og ansvar
Mediene melder om sexorgier, fyllefester, kjas og mas i sørligere strøk. Det er blitt så mye at “nå må politikerne gripe inn”.

Min tanke er fri. Men hva med kroppen min?
Forsvarere av ytringsfriheten har vunnet en viktig kamp mot tankepolitiet på venstresiden. Men det er bare et første skritt på veien mot et friere samfunn.

Sexkjøpende kvinneundertrykkere?
Et regulert system er bedre enn lovforbud mot kjøp av sex.

I knew a land of the free
USA er ikke lenger ”The land of the free.” Men er de muligens “land of the free-est”?

De gales hus
Retten til liv, og å ende sitt liv.

Ingen kommentarer: