torsdag 18. juni 2009

Debatt på skeive dager

Neste uker er det Valgcamp med FrP i Bø i Telemark!
Jeg kjenner jeg gleder meg!

Men så har jeg fått en annen spennende beskjed i tillegg. På fredag 26. juni skal jeg tilbake til Oslo for å delta i debatt på Rådhusplassen klokken 15.00.
Anledning er noe så spesielt som at det arrangeres Skeive dager i Oslo, og debatten handler om tiltak mot homofobi. Likestillings-og diskrimineringsombud Beate Gangås vil styre ordet og debatten arrangeres av Skeiv Ungdom, Antirasistisk Senter, Likestillings- og diskrimineringsombudet, Skeiv Verden, og Skeivt Forum.

Med en slik forsamling så venter jeg meg ikke den beste mottakelsen.

Som de fleste arrangører så tror jeg debatten blir holdt på en god og seriøs måte, men jeg lurer litt mer på publikum....

5 kommentarer:

LordMarius sa...

Hahahaha, Beate Gangås som ordstyrer i en slik debatt ja, det blir saker. Dette må ses!

Olve Hagen Wold sa...

I think I'll be there. Finnes det en event på Facebook?

Herman sa...

Uff

Anonym sa...

lykke til ,du klarer det du:)

Kyle sa...

Anonym: takk
Herman: hihi
Olve: skal se
LordMarius: Jeg forventer vel et ensidig fokus ja..