tirsdag 5. mai 2009

Oslo lever!

Etter å ha vært i Rogaland noen timer visste jeg hvorfor jeg likte Rogaland så godt.
Det tok ikke lang tid før jeg skjønte hvorfor jeg også liker Oslo så godt.

Denne byen lever!

Dagbladet avholder en paneldebatt idag klokken 17,00 på havnelageret nede ved operaen angående Fritt Ord-prisen. Verdt å gå på uten tvil.

Høyre avholder et nytt bloggertreff klokken 18.00 på Høyres hus. Veldig fristende.

Klokken 19.00 tildeles Fritt Ord-prisen i Operaen.

Jeg kan også nevne at jeg har gått inn i ny jobbstilling.
Nei, jeg har ikke sluttet som trainee i Norges mest seriøse liberalistiske parti, jeg er gått inn i vikariatstilling som rådgiver for kommunalfraksjonen.

Akkurat nå er jeg akkurat ferdig med representantforslag nr. 57 (DOK 8:57) fra Høyres Bent Høie, Jan Tore Sanner og Torbjørn Røe Isaksen om "klarere krav - økt toleranse".

Godt å være tilbake i Oslo
Deilig å være i ny jobbtilværelse!

2 kommentarer:

Sebastian sa...

Gratulerer :)

Olve Hagen Wold sa...

"Mest seriøse liberalistiske parti"?