mandag 27. april 2009

Rogaland, du avslappende bysse

Rogaland har helt tatt knekken på meg. Jeg har ikke klart helt å engasjere meg i Røkke-saker, bensinbilforbud, valg på Island og i Sør-Afrika og alt det andre... For her i Rogaland så virker alt bare fryd og gammen, EGENTLIG.

Hva forteller det?
Forteller det at jeg har en politisk pauseknapp som ufrivillig trykker seg av og på?
Er vi blitt så vant med dårlige veier, utilstrekkelige helstilbud osv. så vi tror ikke på noe bedre?
Er vi så selvsikre på å få inn fem på Tinget fra Rogaland at vi rett og slett slapper av i påvente av valget?

Jeg håper at svaret på alle påstandene ovenfor er "Nei".

Jeg skal tilbake til Oslo den 29. april, og når jeg begynner på jobben igjen så skal jeg forhåpentligvis vikariere som rådgiver for kommunalfraksjonen vår på Stortinget. Jeg gleder meg skikkelig!
Snakkes i Oslo, det er der minoritetsgrupper demonstrerer og sprer gode meninger og murstein i lufta på gjevnlig basis.

1 kommentar:

Anonym sa...

Wonder if I'll ever be mentioned in those lines. . .

Wonder if I'll ever be able to hold your hands. . .