torsdag 2. april 2009

Aprilsnarr og gode nyheter!

Haha! Aprilsnarr!

Selvfølgelig har ikke Arbeiderpartiet tenkt å innføre flat skatt. De har tenkt å holde på sim byråkratiske, uoversiktelige, arbeidslyst-ødeleggende og urettferdige progressive beskatning.



Men gode nyheter!

Etter styremøtet i Oslo FpU kunne styremedlem og aksjonsleder Kjøls fortelle at han hadde et ledig rom i sin gigantiske leilighet. Jeg ble med og tok en rask titt, og leiligheten var, og er jo bare elskverdig digg!

Så jeg takket ja, reiste hjem og visste at Kjøls og de andre beboerne skulle diskutere saken. Så får jeg en telefon en gang på kvelden:


"Halla Kyle, du.. gutta var ikke så interessert..."


Og jeg synker 2 meter ned i gulvet. Den flotte leiligheten, og den glipper...


"HAHA! Aprilsnarr! Det er bare å fløtte inn!"


Wee!
Jeg har et nytt hjem!

4 kommentarer:

Anonym sa...

belønninger fås altså ikke bare i himmelen, men gratulerer masse vennen.
Kanskje du kan invitere "hu tante" på en Diablo med tid og stunder?

Charlotte

LordMarius sa...

Gratulerer så mye og god fløtt!

Kyle sa...

Takk tante, og takk Marius

Anonym sa...

Haha, stakkars Kjøls :p