mandag 2. mars 2009

What if...

Det observante lesere vil ha sett at jeg ligger veldig tett opptil å ELSKE Dr. Ron Paul og det han står for.
Denne filmen var særdeles godt laget. Jeg vil anbefale å se den i "high quality"

Kan også legge til at i CPACs spørreundersøkelse for 2009 ble følgende spørsmål stilt:

"Frem mot presidentvalget i 2012, hvem ville du stemt på som den neste presidentkandidaten for det republikanske partiet?“

Svarene var som følger:
Mitt Romney (20%)
Bobby Jindal (14%)
Ron Paul (13%)
Sarah Palin (13%)
Newt Gingrich (10%)
Mike Huckabee (7%)
Mark Sanford (4%)
Rudy Giuliani (3%)
Tim Pawlenty (2%)
Charlie Crist (1%)
9% var usikre.

Ron Paul 2012!

4 kommentarer:

Olve Hagen Wold sa...

En av mine yndlingslåter og en av mine yndlingspolitikere. Blir det bedre?

MortenM sa...

Mark Sanford med 4% :) Det er en start. Han har bare havnet i "other" tidligere. Paul er på mye av det samme nivået som i 2008. Han hadde 10% blant de som stemte før Romney trakk seg og 12% etter. Revolusjonen er en saktegående greie.

Kyle sa...

vel, etter å ha sett Jindals "reaksjon" på Obamas første tale til Congressen så avfeier jeg ham.

UMIDDELBART.
Det var barneTV. Herregud så dum han må tro folk er.

Mitt Romney er jo økonomisk "ikke så værst", så det er greit. Men han er veldig glad i torturmetoder, så thanks, but no thanks.

Palin er Palin. Enouh said.

Mark Sanford er jo kjent for å ha stemt SAMMEN med Paul i mange saker, så det er greit.
Still...

Dr. Paul - The original, and the best

Olve Hagen Wold sa...

"Det observante lesere vil ha sett at jeg ligger veldig tett opptil å ELSKE Dr. Ron Paul "

Dude, han er 73...