tirsdag 17. mars 2009

Årets første FriK er ute!


Årets første FriK er ferdig, og du kan lese det på pdf-fil HER!
Selv er jeg veldig stolt av FriK ettersom det er mitt første som redaktør. Selvfølgelig kan man alltid finne småplukk å kritisere, men alt i alt er jeg VELDIG stolt av FriK nummer 1/09
Dersom noen er veldig interesserte i å få FriK nummer 1 i bladform så er det også mulig, men til de av dere som sitter i et eller annet fylkesstyre i FpU så skal dere vite a formannen deres allerede har mottatt 10 eksemplarer.
Neste FriK kommer til å handle om "Tanker om frihet".
Jeg vil også her oppfordre alle til å sende inn tekster angående emnet. Du trenger ikke en gang å være medlem i FpU. Liker jeg det jeg leser så trykker jeg det. NOEN fordeler må det da ha av å være redaktør.
SKRIV SKRIV

1 kommentar:

Olve Hagen Wold sa...

Du er redaktør? Hvorfor sa du ikke det før?