tirsdag 13. januar 2009

"Angrer ikke på at jeg var med"

"Angrer ikke på at jeg var med"




NRK har intervjuet noen ungdommer.. unnskyld, pøbler, som deltok i pøbelherjingene i Oslo.
Se godt på bildet ovenfor. Det er "Tony Andrè Thorstensen" og han er manifestasjonen av en pøbel. Et menneske uten respekt for liv, eiendom og ytringsfrihet.



"Jeg gjorde ikke så mye, rev ned noen søppelkasser og sånn. Jeg var med for å skape kaos egentlig. Fordi vi plutselig fikk mulighet til å gjøre det vi ville, selvfølgelig møter jeg opp da. Og litt for å støtte Palestina."
Manglende respekt for et sivilisert samfunn med ro, orden og rettsstat.


"Jeg bryr meg ikke egentlig. Det er jo ikke mine butikker som blir ødelagt. Folk velger selv hva de gjør."

Manglende respekt for privat eiendomsrett.

"Folk må passe på seg selv, sier han."

Manglende respekt for liv.



Denne pøbelen, sammen med resten av mobben har fått blod på tann. Som han sier selv så vet pøbelen nå at politiet ikke har nok styrker og midler til å fullstendig stoppe dem.
Pøbelen sier at han ble inspirert av bråket på torsdag, og derfor dro til byen på lørdag for å lage bråk. Han sier også at han håper det blir flere demonstrasjoner fordi det var gøy å være med på.

Man skal ikke, og KAN ikke unnskylde pøbler og bøller uten respekt for sine fredelige medmennesker. Noen politikere er ikke i stand til å stå oppreist for våre verdier, men for de av oss som mener at det norske demokratiet bygger på viktige verdier som vi må forsvare, er det ikke et alternativ å se på disse herjingene som "ungdomsbråk."

Pøblene og bøllene må møte fordømmelse fra alle medier, alle partier og hele det norske rettskafne folk. La oss slå ned på pøbelveldet før det får vise det stygge trynet sitt igjen

15 kommentarer:

LordMarius sa...

Kyle, da. Det er ikke deres feil. Det er jo fremmedgjøringen og rasismen og alt det der som tvinger dem til å gjøre slike ting. De må få presanger, ikke kjeft.

Anonym sa...

Det de bør få er en langvarig tur i buret, jeg begynner og bli lei. Steng grensene permanent og vi vil aldri ha dette problemet igjen

Anonym sa...

Hvor er egentlig foreldrene til denne idioten?
Jeg vedder en hundrings på at han er sønn av en alenemor, og at han har styrt henne siden han kunne gå!

Kyle sa...

LordMarius: De kan få tilbake egget de kasta på meg

Anonym: Kanskje vi bør sette et eksempel.

Anonym(2): Jeg er glad jeg ikke blir far, for en slik sønn hadde vært bevis på min udugelighet

Anonym sa...

1. Jeg er ikke så sikker på at det hjelper å stenge grensene, han Tony ser da ganske hvit ut

2. Sønn av alenemor? Fortsatt er damer avhengig av menn for å bli gravide. Så; hvor er far i så fall??

3. Men ellers; jeg reagerte på hans - og andres idioti og holdninger - dessverre ser de ikke at de ødelegger for saken: å få Israel til å respektere internasjonal lov & rett! (Kanskje Tony har lært sin oppførsel av Israel; de bryr seg heller ikke om hva "voksne" sier, så lenge de har "alenemoren" USA i ryggen!)

Anonym sa...

Jag pakket og steng grensa. Er dette takken for at dere for komme til Norge? Muslimmer =PAKK

Kyle sa...

Nå måtte jeg slette en kommentar.
Jeg ble J(.)vlig forbanna selv av å se videointervjuet, men å true noen med vold hører ikke hjemme

Kurt sa...

Ta fra dem pass/statsborgerskap og send dem til Gaza.
Så kan de bråke og lage faen der.

Anonym sa...

Mye rasistiske holdninger hos leserene av Kyles Blog ser jeg. Merkelig det der.

Pøbler finnes det forsåvidt hele tiden. Ikke hvite Norske pøbler selvsagt, de er bare vanskeligstilte unge kjekke gutter, men de med innvandrerbakgrunn og navn som verken er Ola eller Kari.

At du hisser deg (til de grader) opp over denne ene pøbelen kan forståes etter den traumatiske opplevelsen du hadde med et egg som traff buksen din. Hvem ville vel ikke være i harnisk etter noe slikt. Jeg beskylder deg ikke for rasisme, men vil likevel påpeke at pøbler alltid vil tiltrekkes av opptøyer, og de oftere enn ikke er de hvite Nordmenn.

Tony har nok heller ingen god forståelse av konflikten i Midtøsten, det var tross alt hærverket han var motivert av. Han er et godt eksempel på en latterlig idiot, men ikke et godt eksempel på innvandrerungdom.

Kyle sa...

kurt: dersom de har dobbelt pass, så hadde det vært en mulighet.
2. og 3. generasjonsinnvandrere har (dessverre?) ikke det.
Da må man løse opp i problemene her hjemme.

anonym(5):
Å få egg på buksa var ikke traumatisk, det var irriterende. Derimot var det skremmende å se eldre mennesker som gikk i bakken etter at de ble truffet av brosteiner.

Jeg gir forsåvidt blanke smørøyet i om du er bleik som et papir eller mørk som et tjærespann... Det som betyr noe er om du kan oppføre deg eller ikke.
Det kunne ikke pøbelungdommene som var ute i Oslo, og dersom du hører hva Tony sier, så gir han en lang F(.)en i resten av samfunnet.
Han vil ha det gøy, han vil skape kaos.

Anonym sa...

Gi de en pose twist, så ordner det seg nok. Traumer bla bla bla bla

Anonym sa...

Utrolig hva gulesider kan gi deg av informasjon.

Stakkars Mona, håper hun gir sønnen sin en liten reprimande

Kyle sa...

Igjen, dette er en pøbel, men jeg aksepterer ikke at det legges ut sensitiv informasjon om denne personen.

Anonym sa...

Han er et typiskt eksempel på de som skriker til andre: Jævla Rasist! Bare viss du tok et øyekast bort på en person uten noe fordommer eller rasistiske tanker, en som bare er ute etter å ha en grunn til å gjøre et helvette.

Det er slike som ham som skaper rasister, klart vi vil ha slike som ham ut av landet. Men til dere rasister, ikke straff alle andre utenlendinger. Det er et flertall av innvandrere som kan oppføre seg og holde seg innenfor de norske lovene.

Jeg vil gjerne at utenlendinger som gjør noe straffbart og lager opptøyer bare for helvette, skal bli kastet ut av landet. Jeg tror ved å gjøre det kunne faktiskt bare de skikkelige invandrerene, som klarer og oppføre seg etter Norsk lov få blitt i landet. De som lager bråk tar bare plass for andre som søker seg inn, og kanskje vil bli/ er gode innbyggere.

Ikke kall meg rasist, er selv innvandrer.

Herman sa...

Enig med siste anonyme, men selv om du selv er innvandrer, kan du også være rasist, er ikke bare oss nordmenn som har den evnen;)