søndag 2. november 2008

My roomie, thank gawd

Her i Oslo bor jeg ikke alene. Jeg bor med en romkamerat.
Takk gud for det.

Denne helga reiste roomien til Stavanger på fredag morgen og kommer hjem i morgen. På de dagene jeg har bodd relativt alene i leiligheten har leiligheten mistet iallefall 1% av markedsverdien.

Det er utrolig hvor mye flinkere JEG er til å lage mat, holde det ryddig og flott når jeg bor med andre som også forventer noe av meg.
På den andre siden så må jeg ærlig innrømme at Martin er "flinkere" til å få ting gjort i leiligheten. Hadde det ikke vært for han hadde ingen av møblene vært bygget og han rydder og steller og lager antageligvis BEDRE mat enn meg også (believe it!)

Så jeg blir glad når roomien kommer hjem. Cause I'm hungry

2 kommentarer:

Mats Ramo sa...

Ikke noen jobbmuligheter for deg som kokk/hushjelp etter perioden på stortinget med andre ord`?

Kyle sa...

Heller tvilsomt...
Tror isje eg duge til så mye utenom å tenke politiske tanker og slikt