mandag 8. september 2008

My office

Nå begynner ting å se bedre ut på det som en gang var et trøtt og trist kontor. Nå former det seg i mitt bilde. Og hva vil det si?

På veggen henger det amerikanske flagget og inspirerer til gode i oss, og minner meg om at dersom alt går galt her i Norge så er det fortsatt en havn vi kan flykte til.

På sideveggen smiler Siv Jensen og kardemommeloven.
Det enkle men viktige budskap:
"Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og for øvrig kan man gjøre hva man vil."

Pulten min er halvrotete, men fortsatt ryddig nok med penner og annet småplukk i en fancy boks. Det ligger en brosjyre om FrPs valgcamp her, og et notat fra Civita.

I hylla ligger konvolutter og annet nyttig, men viktigere er vel Norges grunnlov, og en liten notis fra Ketil Solvik-Olsen som takk for Smil.
En politisk tegneserie henger på veggen, og den kan leses på bakerste side i denne månedens Nemi.

Mine blå gardiner har ikke kommet opp, men det kommer nok.
Yup... It'll be good here.

2 kommentarer:

LordMarius sa...

En havn vi kan flykte til? Tja, hvis du ønsker å flykte til en havn der swat-teams med submachineguns og bikkjer patruljerer T-banene i Darth Vader-kostyme, så for all del.

Men alt er ikke mørkt. Selv vil jeg gjerne flykte til New Hampshire som importert del av The Free State Project. http://www.freestateproject.org

Kyle sa...

Muligens har sikkerhetstjenestene tatt seg litt for store friheter på bekostning av borgernes friheter, men borgerne i USA har likevel en helt annen holdning til frihet