tirsdag 26. august 2008

Broilere... Grr..

Lord Marius gratulerer med jobb og ønsker meg velkommen til Tigerstaden.
Men også han slenger med stempelet "broiler"

Grr... Jeg skal få sletta broilerordet fra ordboka. Det skal bli erstattet av "dyktige ungdomspolitikere"

Og fra Stavangerområdet så er vi et par.
I egne rekker så har vi Atle Simonsen som er rådgiver for FrP i Stavanger og formann i Rogaland FpU. Dyktige mennesker tar vi selvsagt i bruk.
Eirik Faret Sakariassen er dyktig selv om man skulle ønske at han ikke var det. Men det er nå slik at å fronte sosialisme er som å selge flytende gift i ørkenen.
(Det virker fristende helt til du finner ut hva det egentlig er, og da er det gjerne for sent)

3 kommentarer:

kusokk sa...

hehehe, lol!
flytende gift, tihihiii!

LordMarius sa...

Nåh, tråkka jeg deg på den vonde tåa nå da, unge mann? :P

Eirik Faret Sakariassen sa...

Hyggelig at du synes jeg er flink, Kyle:-) Da gjør jeg vel jobben min riktig:)

Kos deg i Oslo, Kyle, men ta kontakt når du kommer hjem der hvor du hører hjemme!

Eirik