mandag 25. august 2008

Arbeidsdag 1


24.08 klokken 23.38 skrur jeg på den tredje alarmen.
Jeg har allerede bedt en kompis om å ringe meg om morgenen for å vekke meg, men jeg skal pokker være sikker på at jeg kommer meg opp. Jeg er nervøs. Virkelig nervøs. Ikke for jobben, men for å forsove meg.

Heldigvis er det slik at når man virkelig vil stå opp i tide, så klarer man det.
Og før klokka slår 10 spaserer jeg opp løvebakken og inn i min nye arbeidsplass, Stortinget.
De andre traineene (Aina, Celina og Lavrans) virka like spente.

For å summere opp etter den første dagen:

Jeg har et adgangskort med den fantastiske beskrivelsen "employee of the Norwegian Parliament".
Eget kontor på Stortinget som skal ikles det amerikanske flagget og andre flotte symboler.
En jobb som kan beskrives med 3 ord: Drømmejobb

Life is good....

2 kommentarer:

LordMarius sa...

Gratulerer så mye, og velkommen til Tiggerstaden, din jævla broiler :-P

Kyle sa...

Må vel takke selv om jeg hater det stempelet xD