søndag 27. april 2008

Xoxxo? Var det det?

Ok, fant en blogg av ei jenta som hete Caroline. Det var en veldig personlig og god blogg...

Den var såpass personlig og interessant at Kyle fikk lyst til å lage et eget personlig innlegg.


Det slo meg at grunnen til at Carolines blogg var så... interessant, var at hun gav av seg selv. Nå har ikke jeg til vane for å gi av meg selv, der eg helst pleie å spørre og grave, men shit au...


Let's give it a try:


Egentligt så er eg gla for at eg blei født på ei tid når kvinner hadde begynt å kreva litt. Dette fekk utslag i at mor mi banka igjennom at eg og resten av søsknå mine skulle beholde hennes etternavn og.


Mor mi heta då May Bente Kyle.

Oh yes. Ka hadde eg vært uten "Kyle"? Eg hadde vært Jørn Finnesand...

Ok, Dette virke jo isje som ein big deal. Ka er forskjellen på Jørn Finnesand og Jørn Kyle Finnesand?

Det er isje det at eg syns alle etternavn ALLTID skal bli tatt vare på... Det er mange etternavn der ute som har godt av å dø ut. (Rauness, Sædberg)

Men "Kyle"

Når tilogmed ordføreren i kommunen referere til meg som "Kyle" og lokalavisa snakker om "Kyle".

Då vett eg at det navnet har identitet. Ok, la meg skryta litt. Eg syns eg skal få lov når eg prøve å gi av meg sjøl. At et navn har gjenkjennelsesverdi, det betyr litt, eg syns det... Eg er vel litt mediakåt/oppmerksomhetskåt.


Under FpUs landsmøte i Stavanger, så tok eg meg turen ned til Kiwien for å handle alkoholholdig leskedrikk. (rusbrus, greit....)

Men på vei ner til butikken, så treffe eg på ein SUer som eg kjenne fra før av. Greie kar, goe humor. Eg e dårlige på navn, men han har rødt hår. Det får ver goe nok beskrivelse.

Me hilste, og så hadde denne SUeren med seg 2-3 kompiser i tillegg. Det lyste SU av de også... Og så seie den eine kompisen:

"Er dette Kyle?"


Då fekk eg nesten en optimal egosentrisk orgasme. Det å bli gjenkjent av sine egne er ein ting, men ærefrykt hos motstanderne...


Det e veldig få personer som gidde å lesa lange innlegg, så la oss gjør den personlige sfæren min veldig kort nå...


Kyle er:

stressa pga. kommende eksamen

håpfull om å få traineestilling på Stortinget

hemmelig forelsket

lei seg for å ikke være på FrPs landsmøte


Og så vidt jeg forsto av Caroline, så skal innlegg avsluttes med XoXXo?


2 kommentarer:

Ordaz sa...

nå blei eg nesten litt stolte fordi du referte sånn te meg, MEN. du måå ikkje slutta me xoxo. men det e jysla kult.

fortsett me den personlige skrivingå, mye kjekkere å lesa om det, en ein fpu'er sine meininger om politikk..

Kaja Piraja sa...

JEAH<3 Carolines blogg eie<3!! jeg og ska skrive innlegg om det en gang:)

You go GIRL(caroline)
Og du og da!